MediaReach maakt in een handomdraai kaarten met E-Maps 

Klantcase MediaReach

Hoe doet MediaReach dat? U leest het in deze klantcase. De organisatie kwam in contact met First Element vanwege de plug-in Excel E-Maps. E-Maps bestaat uit verschillende versies: standard, pro en advanced. De gebruiker maakt in enkele klikken professionele kaarten in Excel, door gebruik te maken van bijvoorbeeld eigen X/Y-coördinaten, postcodes of adressen. Hoe ervaart MediaReach E-Maps?

MediaReach

 

“Door de goede samenwerking met First Elementkan ik nu veel beter mijn klanten adviseren. Ik vind de tool E-Maps handig en erg overzichtelijk.”

 
MediaReach geeft bedrijven, organisaties en reclame- en mediabureaus advies om te komen tot de meest effectieve inzet van buitenreclamecampagnes. De organisatie combineert de locatie van buitenreclames met de vraag en wens van de klant. MediaReach wilde meer inzicht krijgen in de locatie van reclamepunten en ze hadden moeite met het analyseren en visualiseren van deze data.

Esther Otten, accountmanager bij MediaReach, kon deze data analyseren en visualiseren door kaarten te maken met E-Maps. Dit noemen wij business intelligence in Excel. De data van MediaReach wordt in E-Maps ingelezen en zo worden geografische selecties gemaakt binnen het verzorgingsgebied van de klant. Esther: “Door de goede samenwerking met First Element kan ik nu veel beter mijn klanten adviseren. Ik vind de tool E-Maps handig en erg overzichtelijk.”.

Wilt u zoals MediaReach ook kaarten maken in Excel met E-Maps? Kijk in de webshop van First Element. Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem contact op met First Element (bel 015 – 219 0885 / e-mail / vul onderstaand contactformulier in) en wij helpen u graag.

Klantcase MediaReach

 

Contactformulier